ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk Önt, hogy Dr. Babusa Bernadett egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató) jelen általános szerződési feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) alkalmazza a babusabernadett.hu honlapon elérhető elektronikus szolgáltatások megrendelése és előfizetése során.

Jelen ÁSZF tartalmazza a Szolgáltató által nyújtott elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő személyek (továbbiakban: Vásárló(k) vagy Megrendelő(k)) jogait és kötelezettségeit. 

Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy az általa nyújtott elektronikus szolgáltatásokat jogi személyeknek, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeteknek nem áll módjukban megvásárolni, illetve azokra előfizetni. Szolgáltató az általa kínált szolgáltatásokat, kizárólag természetes személyek részére nyújtja, így minden Vásárló Ptk. 8:1. § 3. pontja értelmében fogyasztónak minősül. 

Szolgáltató egyúttal rögzíti, hogy a Ptk. 8:1. § 4. pontja alapján vállalkozásnak minősül.

Szolgáltató továbbá tájékoztatja a Vásárlókat, hogy szolgáltatásait kizárólag 18. életévét betöltött személyek részére nyújtja. 

Szolgáltató adatai a következők:

  • Név: Dr. Babusa Bernadett egyéni vállalkozó
  • Székhelye: 2600 Vác, Nagymező utca 36.
  • Adószáma: 66183020133
  • Elektronikus elérhetősége: drbabusabernadett@gmail.com
  1. Általános rendelkezések

Jelen ÁSZF különösen a következő jogszabályok alapján került megalkotásra:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
  • a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (továbbiakban: 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog szabályai, különösen a fent rögzített jogszabályok rendelkezései az irányadóak. 

Jelen ÁSZF útján létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a szerződés megkötésére kizárólag elektronikus formában kerül sor, valamint a Ptk. rendelkezései értelmében távollévők között létrejött szerződésnek minősül. 

A szerződés nyelve magyar.

Szolgáltató rögzíti, hogy nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex-el. 

Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőket arról, hogy jelen ÁSZF rendelkezései a honlap alján az „Egyéb oldalak” menüpontban folyamatosan elérhető és bármikor megtekinthető. 

  1. Szolgáltatás

Vásárlók a megrendelt, illetve előfizetett elektronikus szolgáltatások (tananyagok) tartalmát, illetve a szolgáltatásokkal kapcsolatos egyéb információkat a fent megjelölt honlapon keresztül érik el. 

Vásárlók a honlapon az online programok fülre kattintva tudják kiválasztani, hogy melyik szolgáltatást szeretnék megrendelni, illetve, hogy igénybe kívánják-e venni az előfizetéses szolgáltatást.

Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlókat, hogy az általa kínált szolgáltatások megrendeléséhez, illetve előfizetéséhez, valamint használatához internethozzáférés és számítógép vagy okostelefon szükséges.

  1. A honlapon elérhető szolgáltatások vásárlásának a menete 
    1. Megrendelés menete

Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőket arról, hogy a honlapon történő vásárlásnak előfeltétele az oldalon való regisztráció, valamint jelen ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató elfogadása.

Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót, hogy jelen ÁSZF elfogadásával együtt hozzájárul, ahhoz, hogy Szolgáltató a regisztráció során megadott személyes adatait jelen ÁSZF-hez mellékelt adatvédelmi tájékoztatóban foglalt rendelkezéseknek megfelelően kezelje.

Vásárlók számára a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások a fent megjelölt honlapon érhetők el, valamint a megrendelések leadása is ezen az oldalon történik. Vásárló a kiválasztott szolgáltatásra kattintva tud részletes információhoz és leíráshoz jutni, az adott csomag tartalmával kapcsolatban. 

Vásárló az általa preferált szolgáltatást a „Megveszem” vagy „Ezt választom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti. Amennyiben Vásárló ellenőrizni kívánja kosara tartalmát, úgy azt a „Kosár” ikonra kattintva bármikor megnézheti, nyomon követve ezzel a kosarába helyezett szolgáltatás(ok) mennyiségét és a fizetendő vételár végösszegét. Megrendelő tetszése szerint módosíthatja kosara tartalmát, növelheti és csökkentheti a kosarába helyezett szolgáltatás(ok) mennyiségét, továbbá lehetősége van kosara teljes kiürítésére is.

Amennyiben Vásárló a „Megveszem vagy „Ezt választom” gombra kattint, úgy a honlapon egyből megjelennek a megrendelés kitöltéséhez szükséges adtok, amelyek megadásával Vásárló hozzá is kezdhet a rendelése véglegesítéséhez. A „Vásárlás folytatása” gombra kattintva azonban Megrendelőnek ekkor is lehetősége van elhagyni a kosarát és visszatérni az oldalra, folytatni a vásárlást. 

Megrendelő amennyiben nem kíván további szolgáltatást vásárolni, hanem folytatná a már kiválasztott termék(ek) megrendelést, akkor a megrendelés során kért adatok kitöltését követően csak akkor tudja tovább folytatni a vásárlást, amennyiben regisztrál az oldalon, kivéve ha azt már korábban megtette. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét arra, hogy pontosan adja meg a regisztráció során a kért adatokat, különös tekintettel az elektronikus levelezési címre, ugyanis Szolgáltató a vásárlást követően az itt megadott elektronikus elérhetőségre küldi a számlát és a vásárlás visszaigazolását megerősítő levelet is. A hibásan megadott adatok miatt bekövetkező esetleges károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A sikeres regisztráció, illetve bejelentkezés után a vásárlás folytatásának további előfeltétele jelen ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató elfogadása. Megrendelőnek a kis négyzet melletti linkekre kattintva lehetősége van megismerni és elolvasni azok tartalmát. Ezt követően Vásárló az oldalon felugró kis négyzetbe kattintva pipálhatja ki, hogy elolvasta és elfogadta a szerződési feltételek és az adatkezelési tájékoztató tartalmát. 

Ezt követően Vásárló a 3.3. pont szerinti online bankkártyás fizetéssel, a kártya adatai megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja véglegesíteni a vásárlását. Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót, hogy a „Megrendelés” gombra kattintva fizetési kötelezettsége keletkezik.

Szolgáltató a vásárlás megrendelését követően nyomban, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló emailt küld a vásárlás megerősítéséről Megrendelőnek, a vásárlás során az általa megadott email címre. Amennyiben a visszaigazoló email a megrendeléstől számított 48 órán belül nem érkezik meg a Vásárlóhoz, úgy Megrendelő mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettsége alól. A megrendelés, illetve annak visszaigazolása akkor tekinthető a Vásárlóhoz, valamint a Szolgáltatóhoz megérkezettnek, amikor számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Vásárló rossz email címet adott meg a regisztrációja során.

  1. Megrendelt szolgáltatás elérhetősége

Sikeres vásárlást követően a rendszer automatikusan hozzáférést biztosít a szolgáltatásokhoz. Ennélfogva sikeres megrendelés után nyomban, automatikusan elkészül megrendelő tanulói fiókja is. Megrendelő a vásárlást visszaigazoló emailben elérhető linkre vagy a honlapon a „Tanulói belépés” gombra kattintva tud bejelentkezni a fiókjába. A fiókba történő bejelentkezést követően automatikusan betöltődik a tanulói felület oldala, és elérhetővé válik a megvásárolt szolgáltatás(ok).

  1. Fizetési feltételek

Vásárló az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Online bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetés a Stripe rendszerén keresztül valósul meg. Megrendelő bankkártya adatai a kereskedőhöz nem jutnak el. 

Szolgáltató adatai a következők:

  • Stripe Payments Europe, Ltd. (székhely: 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Ireland)

Vásárló a „Megrendelés” gombra kattintva erősíti meg, hogy a bankkártya az övé. Sikeres fizetést követően a honlapon rögtön megjelenik a rendelés száma és a rendelés részletei, valamint a számla, amelyet Vásárló a „Megtekintés” gombra kattintva tud megtekinteni és letölteni. 

Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőket, hogy a vásárlás során használt bankkártyákat a kártyát kibocsátó jogi személy ellenőrzi és engedélyezi. Abban az esetben, amennyiben a jogi személy a kifizetést nem engedélyezi, úgy Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgálatatás teljesítésének késedelméért vagy elmulasztásáért, továbbá engedély hiányában Szolgáltató nem tud a Vásárlókkal szerződést kötni. 

  1. Vételár

Az aktuális vételár a honlapon mindig az adott szolgáltatásnál kerül feltüntetésre.

A szolgálatatások megrendelése során fizetett vételár tartalmazza a törvényben előírt adókat, így az végső vételárnak tekinthető. Továbbá a megrendelt szolgáltatások elektronikus úton kerülnek felhasználásra, így megvásárlásuk során szállítási és postázási költségek nem merülnek fel. Ebből kifolyólag Megrendelőt az általa preferált és kiválasztott szolgáltatás vételárának kifizetésén túl további költség nem terheli. 

  1. Előfizetés menete
    1. Előfizetés menete

Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőket arról, hogy a honlapon történő szolgáltatás előfizetésének előfeltétele az oldalon való regisztráció, valamint jelen ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató elfogadása.

Megrendelő az előfizetéses szolgáltatást a honlapon elérhető „Online programok” fülre kattintva tudja kikeresni. Ezt követően Vásárló tetszése szerint választhat, hogy milyen időtartamra (havi, 6 havi, éves) kívánja előfizetni a szolgáltatást. 

Előfizetés megrendelését megelőzően Vásárló az előfizetéses szolgáltatás részleteiről a honlapon tud tájékozódni. Amennyiben Vásárló úgy dönt, hogy előfizet, úgy a megfelelő időtartam kiválasztását követően a „Megrendelés” vagy „Előfizetés” gombra kattintva tudja elkezdeni a vásárlást. A vásárlás menete, a szolgáltatás elérhetővé válása és a fizetési mód egyebekben megegyezik a 3.1. – 3.3. pontban írtakkal. Így Vásárló a sikeres bejelentkezés után a fiókjában hozzáférést kap az előfizetett szolgáltatásokhoz. 

Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőket, hogy az előfizetéses szolgáltatásokhoz a vásárlók csak addig férhetnek hozzá, amíg az előfizetésük aktív.

Szolgáltató továbbá felhívja a Vásárlók figyelmét arra, hogy az előfizetés sikeres lemondás (4.3. pont) hiányában az adott időtartam végén folyamatosan megújításra kerül. 

  1. Előfizetés ára

Az előfizetéses szolgáltatások aktuális ára az előfizetés időtartalmával együtt, a honlapon a szolgáltatás mellett kerül feltüntetésre. Vásárló így tájékozódhat arról, hogy milyen időtartamra kíván előfizetni és az pontosan mennyibe fog kerülni az adott időszakra. 

Az adott időtartamra szóló szolgáltatás díja magába foglalja a Szolgáltató által biztosított elektronikus rendszer igénybevételének, használatának és fenntartásának költségét, így Vásárlónak a szolgáltatás használatával kapcsolatban további költsége nem merülhet fel. 

Szolgáltató ismételten felhívja Vásárló figyelmét arra, hogy amennyiben az általa megrendelt szolgáltatást nem mondja le, úgy az az előfizetett időtartam lejártát követően automatikusan megújításra kerül. 

  1. Előfizetés lemondása

Vásárlónak lehetősége van a szolgáltatást bármikor lemondania, azaz Vásárló a honlapon a saját fiókjából egy kattintással törölheti az előfizetését. A lemondást követően Megrendelő a következő forduló- vagy számlázási napig még hozzáfér a szolgáltatásokhoz, azonban ezt követően a hozzáférése visszavonásra kerül.

  1. Adatbeviteli hibák javítása

Vásárlónak a „Megrendelés”, illetve az „Előfizetés” gombokra történő kattintása előtt lehetősége van jelen ÁSZF 3. és 4. pontjában rögzített szolgáltatások esetén azok vásárlása, valamint előfizetése során megadott adatok kijavítására.

Megrendelő a 3. pontban részletezett szolgáltatások kapcsán kosara tartalmát bármikor ellenőrizheti, törölheti, illetve a szolgáltatások megrendelésének, valamint a 4. pont szerinti szolgáltatás előfizetésének véglegesítése előtt, a szolgálatatás megrendelése, előfizetése kapcsán megadott adatokat módosíthatja és helyesbítheti.

Amennyiben Vásárló a szolgáltatások megrendelése, illetve előfizetése véglegesítése után kérné adatai javítását, úgy azt a drbabusabernadett@gmail.com email címre írt levélben kérheti Szolgáltatótól.

  1. Szavatosság

Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőket, hogy jelen pont szerinti kellék -és termékszavatosság rendelkezései a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. számú mellékletében szereplő minta alapulvételével kerültek meghatározásra.

  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?

A Megrendelő a Szolgáltatás hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján?

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. 

Ha Vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti a Megrendelő a kellékszavatossági igényét?

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a(z) Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vásárló a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (e pont alkalmazásában a továbbiakban: termék) hibája esetén Vásárló – választása szerint – a 6.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Megrendelőt a termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Vásárló a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Vásárló a termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a Megrendelő a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Milyen bizonyítási szabály érvényesül termékszavatossági igény érvényesítése esetén?

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.

A gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. 

A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Vásárló ugyanazon hiba miatt a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Megrendelő a termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Elállási/ felmondási jog
    1. Elállási/ felmondási jog gyakorlása

Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult a szerződéstől jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés megkötésétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül indokolás nélkül elállni. A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén, ha a szerződés teljesítése megkezdődött, Megrendelő jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, és Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával beleegyezését adja, valamint tudomásul veszi, hogy jelen ÁSZF 7.3. pontjának megfelelően, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést, azaz amikor Megrendelő részére elérhetővé válnak a megvásárolt, illetve előfizetett szolgáltatások, úgy Megrendelő elveszíti az elállási jogát.

Továbbá Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy amennyiben a szerződés teljesítését követően él felmondási jogával, úgy köteles a felmondás Szolgáltatóval való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a szolgáltató számára megfizetni.

Megrendelő az elállási/felmondási jogát attól a naptól kezdődően gyakorolhatja, amikor a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést megkötötte, illetve a szolgáltatásra előfizetett.

Vásárló jelen pont szerinti jogát:

  • a 7.4. pont szerinti nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
  • az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján

gyakorolhatja.

Amennyiben Megrendelő érvényesíteni szeretné jelen pont szerinti jogosultságát, úgy az elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatát az alábbi címre köteles eljuttatni postai úton vagy elektronikus úton küldött levél útján:

Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt (14 naptári napos) határidő lejárta előtt a fent feltüntetett címek valamelyikére elküldi az elállási nyilatkozatát.

  1. Elállás/felmondás jog joghatása(i)

Amennyiben Megrendelő jogszerűen él az elállási jogával, úgy az elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatának a Szolgáltatóval történő közlésével a szerződést a megkötés időpontjára visszamenően szünteti meg.

Amennyiben Megrendelő a szolgáltatás teljesítésének megkezdése előtt, a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül él az elállási jogával, úgy Szolgáltató köteles haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni az adott szolgáltatásnak Vásárló által megfizetett teljes vételárát. Szolgáltató ez esetben a vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.

Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót, hogy a felmondás abban különbözik az elállástól, hogy nem visszamenőlegesen, hanem a jövőre nézve szünteti meg a szerződést, így az Ön által kifizetett összegnek csak arányos részét téríti vissza Szolgáltató, attól függően, hogy mekkora részt teljesített már a szolgáltatásból

  1. Kivételek az elállási/felmondási jog gyakorlása alól

Vásárlót a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29.§-a szerint nem illeti meg a jelen pont szerinti elállási jog amennyiben:

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási/felmondási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést
  •  hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével
  • nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás szerinti jogát, továbbá a Szolgáltató erről visszaigazolást küldött a Vásárló részére. 
  1. Minta az elállási/felmondási jog gyakorlásához

Elállási-/ felmondásinyilatkozat-minta

Címzett …………………………………………………………………………………………………………….[ide a Szolgáltatónak a nevét, postai címét és elektronikus levelezési címét kell beillesztenie]:

Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/ felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: ………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:………………………………………………

Vásárló(k) neve:……………………………………………………………………………

Vásárló(k) címe:……………………………………………………………………………

A vásárló(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):…………………………………

Kelt: ……………………………….

  1. Adatvédelem

Szolgáltató a Vásárló személyes adatainak kezelése tekintetében eleget tesz a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 parlamenti és tanácsi rendelet (továbbiakban: GDPR) szerinti kötelezettségeinek.

Szolgáltató a személyes adatokat a honlapon elérhető, Szolgáltató által kínált szolgáltatások megrendelésekor külön dokumentumként is megjelenő adatvédelmi tájékoztató szerint kezeli.

  1. Szerzői jogvédelem

Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy a honlapon elérhető valamennyi tartalom, valamint az általa nyújtott szolgáltatások szerző jogi jogvédelem alatt állnak. 

Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával egyidejűleg tudomásul veszi, hogy nem jogosult a szolgáltatást bármilyen módon rögzíteni, arról másolatot készíteni. Megrendelő nem jogosult továbbá a számára hozzáférhető tartalmak harmadik személyek részére történő átadására, megosztására, hozzáférhetővé tételére, nyilvánosságra hozatalára.

Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy amennyiben jelen pontban foglalt kötelezettségének nem tesz eleget, úgy Szolgáltató jogosult az általa készített szolgáltatások jogosulatlan felhasználása miatti büntető eljárás megindítását kezdeményezni, valamint Vásárló köteles Szolgáltató – a jogosulatlan felhasználás eredményeként bekövetkező – valamennyi kárának megtérítésére is.

  1. Panaszügyintézés

Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy Megrendelő a panaszát az alábbi elérhetőségen keresztül teheti meg: 

A panaszok kivizsgálásához, a vásárlók beazonosításához szükséges, hogy Vásárló közölje legalább a szolgáltatás megrendelése során felmerülő következő adatokat: rendelés száma, vásárló neve.

Szolgáltató az írásban benyújtott panaszokat, azok beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja, érdemi válasszal, indoklással látja el őket és megküldi Vásárló részére. 

Szolgáltató felhívja Megrendelő figyelmét, hogy a korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon vásárló által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett vásárlói panasz kivizsgálását mellőzi. 

Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

  1. Békéltető testület

Megrendelő jogosult békéltető testülethez fordulni. 

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő 

  • neve: Budapesti Békéltető Testület
  • címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
  • elektronikus elérhetőség: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • internetes elérhetőség: https://bekeltet.bkik.hu
  • telefonszám: +36 (1) 488 21 31
  • postafiók, levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Szolgáltató tájékoztatja Vásárlókat, hogy nem tett a székhelye szerint illetékes békéltető testületnél általános alávetési nyilatkozatot.

  1. Egyéb jogérvényesítés

Megrendelő jogosult a Szolgálatóval szembeni igényét, jelen ÁSZF-ben biztosított panaszkezelési módokon kívül, bírósági úton érvényesíteni. 

  1. Felelősség korlátozás

Szolgáltató javasolja a Vásárlók részére, hogy az általa nyújtott szolgáltatások megrendelése és igénybevétele biztonságos internetes felületen keresztül történjen.

Szolgáltató kizárja a felelősségét azokra az esetekre, amikor az általa nyújtott szolgáltatásokat (különösen jelen ÁSZF 3. pontjában megjelölt online tananyagok minőségét, lejátszását) érintő hiba:

  • a Szolgáltatótól független, külső tényezőből adódik (pl. villámlás, vízkár, tűzkár, túlfeszültség stb.),
  • Vásárló által használt technikai eszközök meghibásodásából vagy a hálózati feszültség ingadozásából, hibás gépkezelésből, szándékos rongálásból vagy bűncselekményből ered,
  • Vásárló által használt nem biztonságos, nem megbízható internetes platform igénybevételével történő vírusfertőzésből ered, amelyért Vásárló felelős; vagy 
  • jelen ÁSZF szerint kért adatoknak a Megrendelő általi helytelen megadásából akad
  1. Záró rendelkezések

Jelen szerződés a szolgáltatás(ok) igénybevételével lép érvénybe és hatályos a visszavonásig.

Jelen ÁSZF-ben meghatározott rendelkezések időszakosan frissülhetnek a változásokról a fenti honlapon történik a tájékoztatás. 

Szolgáltató fenntartja részére azt a jogot, hogy jogosult bármikor jelen ÁSZF rendelkezéseit egyoldalúan módosítani.

Ha jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató jelen ÁSZF alapján megillető valamely jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról való lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

Abban az esetben, ha jelen ÁSZF elolvasását követően a Vásárlóknak a szolgáltatások tekintetében további kérdésük merülne fel, úgy azokat a következő elérhetőség(ek)en keresztül tehetik fel:

Budapest, 2025. február 25.